NFH – kołek z gwintem
stal węglowa (ZI) | stal nierdzewna (A2) | stal nierdzewna hartowana (400) | aluminium (AL) – na zamówienie
Rozmiar gwintu | Stal ocynkowana | Stal nierdzewna Seria 300 | Stal nierdzewna Seria 400 | Min. grubość blachy | Średnica otworu +0,08 | D [±0,4] | S Max. | Min. odl. od krawędzi |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
M2,5 | NFH-M2,5-XX-ZI | NFH-M2,5-XX-A2 | NFH-M2,5-XX-400 | 1,0 | 2,5 | 4,1 | 1,95 | 5,4 |
M3 | NFH-M3-XX-ZI | NFH-M3-XX-A2 | NFH-M3-XX-400 | 1,0 | 3,0 | 4,6 | 2,10 | 5,6 |
M4 | NFH-M4-XX-ZI | NFH-M4-XX-A2 | NFH-M4-XX-400 | 1,0 | 4,0 | 5,9 | 2,40 | 7,2 |
M5 | NFH-M5-XX-ZI | NFH-M5-XX-A2 | NFH-M5-XX-400 | 1,0 | 5,0 | 6,5 | 2,70 | 7,2 |
M6 | NFH-M6-XX-ZI | NFH-M6-XX-A2 | NFH-M6-XX-400 | 1,6 | 6,0 | 8,2 | 3,00 | 7,9 |
M8 | NFH-M8-XX-ZI | NFH-M8-XX-A2 | NFH-M8-XX-400 | 2,4 | 8,0 | 9,6 | 3,70 | 9,6 |
Rozmiar gwintu | Dostępne długości L ±0,4 mm |
||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
M2,5 | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 | 18 | - | - | - | - | - | - | - |
M3 | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 | 18 | 20 | 25 | 30 | 35 | - | - | - |
M4 | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 | 18 | 20 | 25 | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 |
M5 | 6 | 8 | 10 | 12 | 15 | 18 | 20 | 25 | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 |
M6 | - | 8 | 10 | 12 | 15 | 18 | 20 | 25 | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 |
M8 | - | - | 10 | 12 | 15 | 18 | 20 | 25 | 30 | 35 | 40 | - | - |
Kołki wykonane ze stali węglowej pokryte są warstwą ocynku zgodnego z normą RoHS (ZI). Możemy wykonać kołki z inną warstwą ochronną na specjalne zamówienie.
Zalecamy stosować się do poniższych twardości blach podczas montażu nakrętek wciskanych:
HRB 80 – stal węglowa (ZI)
HRB 70 – stal nierdzewna (A2)
HRB 90 – stal nierdzewna (400)
HRB 50 – aluminium (AL)
W celu uzyskania dodatkowych informacji i wsparcia technicznego prosimy o kontakt z działem technicznym naszej firmy. ANSTEEL zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji w każdej chwili. Podane informacje mają jedynie charakter orientacyjny i nie powinny być wykorzystywane w odniesieniu do konkretnych kryteriów projektowych bez konsultacji z naszymi inżynierami ds. technicznych.